>> PLAN DE MARKETING

Avantajele și bonificațiile Planului de marketing FOREVER LIVING PRODUCTS:

1) Nu se percepe niciodată o taxă de înscriere sau altfel de cotizație;

2) Toate bonusurile sunt calculate la preț de consumator (adică sunt calculate prin raportare la prețul maxim de vânzare a produselor);

3) Nu există retrogradări: odată înscris, beneficiezi toată viața de reducerea de 15%, dacă nu atingi niciodată nivelul de asistent supervizor;

4) Nici un nivel atins în planul de marketing nu se pierde vreodată, chiar dacă nu ai nici un fel de activitate o perioadă mai îndelungată;

5) Nu există depășiri în rețea;

6) Nu se plătește rețeaua proprie din bonusurile câștigate personal;

7) Oportunitate de extindere internațională (poți să îți dezvolți afacerea în oricare din cele 158 țări din lume în care FLP funcționează oficial);

8) Afacerea FLP se moșteneste (poziția obținută și rețeaua construite în timp, se moștenesc);

9) Pe lângă bonusuri, FLP îți răsplătește activitatea cu programe stimulative atractive:

a) programul stimulativ de merit - prin care, dacă împreună cu toată echipa realizezi un anumit punctaj în 3 luni consecutive, firma îți plătește (în afară de bonusul aferent) leasingul la mașina sau casa pe care ți le dorești, timp de 36 de luni (400, 600 sau 800 Euro/lună);

b) excursii anuale plătite de firmă la nivel de 5 stele (calificarea la Raliul Global și Întâlnirea Eagle Managerilor); 

c) Chairman’s bonus - firma își împarte anual o parte din profitul net cu cei mai buni FBO din întreaga lume.

Planul de Marketing FLP are și poziții superioare, pe care un manager le poate atinge în funcție de câți FBO sponsoritați direct ating poziția de manager:

SENIOR MANAGER (2 managers);

SOARING MANAGER (5);

SAFIR MANAGER (9);

DIAMANT SAFIR MANAGER (17);

DIAMANT (25);

DUBLU DIAMANT (50);

TRIPLU DIAMANT (75);

CENTURION DIAMANT (100).

Aceștia, în afară de procentele de bonus prezentate mai sus, mai câștigă și un BONUS GEM din vânzările managerilor din rețeaua proprie, până la a treia generație (6% de pe prima generație de manageri + 3% de pe a doua + 2% de pe a treia).



>> PLAN DE MARKETING